waterfall

Publicerad 2011-11-02 22:49:18 i Bilder,

God kväll! fy fan vilken jävla dag alltså. är helt cp slut. jobbade från tolv till åtta dag och ja efter att ha jobbat ett visst antal dagar i rad blir man ganska trött faktiskt. Efter jobbet åkte jag hem och packade ner vad jag tror är nästan det sista inför flytten imorogn. Känns dock som att jag har glömt typ allt jag äger och har. Insåg liksom precis att jag inte hade packat med mig mina underkläder. hah. På jobbet var allt ganska chill. blev lite hångel på lagret och pirr i magen idag med. det gillar vi. fick också reda på att jag ska få fast schema vilket äger. kunde inte blivit bättre nästan. Snart ska jag i alla fall sussa kudden. Ska upp klockan sex imorgon eftersom jag ska jobba imorgon med. Inte lika skoj. jaja! ♥
personalrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela