jag tror jag är kär.

Publicerad 2011-11-13 12:27:59 i Bilder,

hejhejhej!
idag är jag ledig. för första gången typ på väldigt länge känns det som. ligger bara hemma just nu, kollar på film och myser med mitt täcke i soffan. Tänkte kanske dock svänga förbi hemma och gratta pappa på fars dag. och ikväll ska jag och fredrik spela bingolotto. Blir skoj! Dom senaste dagarna har varit typ dom bästa. I torsdags åkte jag och matilda på gaykryssningen. Alltså fy fan. jag har nog på riktigt aldrig haft så roligt i hela mitt liv. deckade väl vi sisådär klockan sju på morgonen. Dagen efter åkta jag, matilda, ylva och malin hem till oss. Käkade pizza och kollade på film. Det var en sjukt rolig dag. tror nog faktiskt inte jag har skrattat så mycket på länge. Igår jobbade jag vilket inte var så kul. Men efter jobbet åkte jag hem till mattias, vi kollade på film och mös. Han hade lite högläsning av harry potter för mig och sedan somnade vi. Kom hem tidigit imorse för han jobbade idag och ska väl snart käka lite lunch och fixa mig. Men men! Puss så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela