I can't believe it's not love

Publicerad 2011-11-15 16:01:38 i Bilder,

hejhej!
jag är trött och slut i huvudet. orka inte tänka mer. orkar absoult inte känna mer. inte för dig i alla fall.
Idag har jag och malin bara legat i soffan och degat. kollat sagan om ringen har vi också gjort. just nu sitter jag och lyssnar på hello saferide. tänker tillbaka på den där tiden som var så jävla bra. i nian. om jag fick önska skulle jag tillbaka dit nu. tänkte börja träna igen, känner att det behövs efter all skitmat man äter när man bor själv. Ikväll ska jag i alla fall hem till mikaela och marcus på dubbeldejt. haha. blir nog mysigt ska ni se. sen blir det hem och sova och upp och jobba imorgon bitti. jaja nu ska jag sminka mig. bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela