du är nog den jag borde vara hos

Publicerad 2011-11-22 13:04:20 i Bilder,

hej grabbs. det är så fruktansvärt skönt att vara ledig för en gång skull. Ska väl snart börja ta och städa lite grann för tro mig, det behövs verkligen. mitt rum ser ut som ett jävla helvete. köket också.. hehe. jaja. men så är det väl när man bor själv antar jag. Jag tänkte berätta lite vad som har hänt dom senaste dagarna eftersom jag inte haft något tid att skriva. Eller under helgen i alla fall. I fredags jobbade jag till åtta och åkte direkt hem och hade myskväll med matilda och ylva. somnade väldigt tidigt och sen ah, upp och jobba klockan åtta dagen efter. Det var verkligen ett rent jävla helvete. Slutade fyra och åkte hem och fixade mig litegranna. Åkte senare in till gamla stan och mötte upp mattias. Vi satte oss nere vid vattnet och lyssnade på musik och drack lite granna. mysigt. Sen mötte vi en kompis till honom, satte och och drack öl och sen gick vi på spelning. En väldigt mysig kväll. fin kväll. På lördag mådde jag inte så jävla bra, upp klockan sex och jag var död. Efter jobbet åkte jag hem och åt middag hos mina päron och sen åkte jag hem och sov. Igår Jobbade jag hela dagen. Sen mötte jag upp ylva, matilda och malin och vi bakade lussebullar och åt middag tillsammans. Blev en hel del mys också. Ah så har mina dagar sett ut. Känner att jag är i en ganska jobbig fas i mitt liv nu, där jag inte vet vart jag har personer och allt bara är upp och ner. Men ah. ikväll kommer matilda hem och vi ska nog bara ha myskväll. Föresten. Jag längtar som fan till peace, sjukligt mycket. Festival över huvud taget. Jag tror nog faktiskt att det kan vara det roligaste som finns. åååh. sommar. bara ben och musik. nu ska jag kolla vidare på gossip girl. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela