pretty baby

Publicerad 2011-05-29 18:15:18 i Bilder,

Hej grabbar.
ganska dålig uppdatering. det handlar väl mest om att det faktiskt inte hänt så mycket kul nu i helgen. har bara legat och degat framför tvn med kompisar och kollat film hela tiden typ. visst jättemysigt men nu har jag sån jävla ångest över att jag bara sovit bort en hel helg när jag egentligen har tusen miljoner saker som behöver göras. plugga det sista men även också typ skriva cv och tjossanhejsan. men men. jag känner nästan att jag inte orkar nu. det får jag ta när jag har tagit studenten helt enlekt. hehe. nej men i alla fall. idag är det morsdag. så glad morsdag alla mammor! och ja min familj kommer snart hem och så ska vi äta thaimat. wiiie. aja. nu blire mer film. haha. föresten. jag saknar kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela