arg. ledsen. irriterad. och ja! wiiiiiiiiiiiiiiii! livet <3

Publicerad 2011-05-19 18:55:47 i Bilder,

Att plugga är det bästa jag vet. skoja. vilken jävla skit dag. verkligen. vill helst bara gräva ner mig i ett jävla hål och inte komma upp igen tills sisådär typ studenten. ah. ska nog fan göra det. behöver dessutom två sovplatser till två vilsna själar den 10-12 juni eftersom mamma inte låter mig och kim sova hemma då. för jag kind of hade en fest. long story liksom. krukan sa pang och ja. nu ska felicia köpa en ny kruka för någon idiot hade sönder den. hmm.. aja. jag ska försöka återgå till mitt pluggande. SÅ OM DET ÄR NÅGON SOM VILL MIG NÅGONTING SÅ GÅR JAG INTE ATT FÅ TAG PÅ. JAG ÄR VÄLDIGT ARG OCH MÅSTE PLUGGA! INGET MER FACEBOOK INGE MER BLOGG! VI HÖRS IMOROGN!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela