jag är lucy in the sky jag är högt över molnen

Publicerad 2011-03-07 09:15:29 i Bilder,

Hejhej!
god morgon god morgon. idag är det måndag. sista helvetesdagen på en vecka. ska snart till skolan. första dagen bajs. och sen efter skolan ska jag hem och efter det till jobbet. inte alls roligt. men men. efter det blir det hem och sova och imorgon blir det skola och senare på kvällen anländer hjärtats tåg till stockholm. han ska stanna här tills på fredag och sen åker vi ner till malmööö. wiii. längtar så otroligt. men men. nu ska jag börja ge mig av. men vi hörs senare snyggningar! pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Postat av: my

Publicerad 2011-03-07 10:07:12

i am saaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela