his lips, his lips. I could kiss them all day if he'd let me

Publicerad 2011-03-24 21:41:19 i Bilder,

god kväll mina vänner.
idag har det varit en bra dag. skola och sen stan med stina. sen åkte jag hem och färgadee håret på sara och efter det tog jag mig hem i mina mycket höga och obekväma klackar. har till och med hunnit träna idag. ska väl snart bara hoppa in i duschen och sen tänkte jag nog börja krypa ner i sängen. måste komma i säng i tid ikväll för börjar tidigt imorogn. ah. imorogn ialla fall är det löning. vilket betyder shopping för min del. och sen ska jag bara spendera kvällen hemma. för jag jobbar på lördag. men men. vi får väl an se. det slutar väl med att jag sitter där på hellströms i alla fall. neeeeeeeeee. aja. duschen var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela