att se det man vill se och va den man vill vara

Publicerad 2011-06-04 17:03:33 i Bilder,

hejhej.
ligger just nu i min säng helt utslagen. ja kvällen och natten blev väl inte alls som planerat. inte det minsta faktiskt. efter jag hade jobbat hörde erica av sig och hon tyckte verkligen att vi skulle ut och dricka öl och ja jag bangade inte. vi drog till hellströms och drog i oss några öl men bestämde oss för att tidigt ta tunnelbanan till gullmars, käka kebab och sen åka hem. på bussen hem träffade vi även olle, trevligt att se den pöjken igen. och ja vi vandrade hem till honom en stund och satt och pratade och sen gick jag hemåt. deckade med erica i telefonen och ja mådde lagom bra idag. men men. ikväll ska jag kanske träffa my. vi får allt se. men ah. jag kommer att somna snart lika bra att säga hejdå. hejdå.
i min nya onepice som jag köpte av tjuuuullle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela