Svar på frågestunden.

Publicerad 2011-01-19 17:26:47 i Bilder,

Hur många har du haft sex med? Hur många var tjejer/killar?
haha. jag har legat med 11 stycken. jag har legat med två tjejer. och resten är väl ganska självklart killar. annars skulle det varit lite läskigt kanske.
Vem är det bästa sexet du haft? Hur gick det till?
Men vem antar jag nog att det ska stå. eller något. det bästa sexet. jag kan säga att jag har haft mycket bra sex i mitt liv. faktiskt. några dåliga också men det händer väl alla. men eftersom jag har haft två förhållanden inkluderar det ju oftast bra sex. men även utanför förhållanden slår det fyrverkerier. svår fråga.
Jag skulle nog egentligen inte säga att någon gång var särskild speciell visst man kanske komma ihåg vissa saker men sex är oftast bara sex. däremot är mitt bästa sex när jag har varit kär. Och då är sex alltid bra.

Vem är din största kärlek?
Filip och jossic låg på helt olika nivåer. det är svårt att jämföra. Men jag måste nog säga jossic tyvär. men man vet aldrig vad som händer i framtiden.

Har du någonsin varit singel utan några "på g'n" sedan nian?
Haha. nej jag tror faktiskt inte det. det är klart att jag varit singel och ensam men det brukar inte vara mer än en vecka kanske.

Är du rädd för att bli ensam?
Jag är skiträdd för att bli ensam. Eller det handlar nog till mesta del om att jag älskar att ha någon man tycker om nära sig. jag har inte lätt för att bli kär men jag har lätt för att bli intresserad och tycker det är spännande att träffa nya människor.

Snopp eller mutta? På det motsatta könet, vad är najsast? OCH SÄG FÖR FAN INTE BÅDA!
Hahah. gud detta var verkligen sjukt svårt. men jag måste nog säga snopp faktiskt. i ett förhållande är det visserligen en annan grej. men om jag bara ska ha sex är det snopp som får bli mitt svar.

Hur många har du som högst haft sex med på en vecka/en månad?
På en vecka har jag kanske lyckats med två. men en månad. hmm. fyra eller fem. jag har faktiskt ingen koll.

Hur många gånger har du som högst haft sex under ett dygn?
Jag har haft sex hela dagar. Men om man säger det längsta sexet. det varade nog i 6 timmar. galet. men att ligga en hel dag i sängen med någon man tycker om brukar ju oftast leda till det. hah.

Har du någon fetisch? Vad?
Jag älskar när någon biter mig i öronen och kysser mig på halsen. Och jag älskar aggressivt sex. typ överallt i lägenheten och även utomhus. hah.

Vad är det mest romantiska som hänt dig?
en av de mest romantiska grejerna som har hänt mig var nog hela mitt och filips förhållande. han var faktiskt en extremt bra pojkvän som älskade att laga middagar, lyssna på jazz och baka åt mig. och jossic flyttade faktiskt till stockholm för min skull. det var också fint gjort. sen kom ju även kim hit i helgen. så glad har jag aldrig varit tror jag. helt underbart.

Vad är din personliga åsikt om droger?
Min personliga åsikt är att det är upp till var och en om man vill testa på droger. Jag är absolut inte emot det men jag tycker inte att det är bra heller. Men det är precis som med vilken annan drog som helst. Alkohol, cigaretter osv. Så faktiskt ingen riktigt åsikt. mer än att vill man så vill man vill man så vill man inte.
haha, vem är bäst på att kyssas? ;D
Hahah. kim du såklart!
Vem av dina kompisar skulle du kunna tänka dig att ha sex med? Varför?
Jag skulle verkligen inte kunna tänka mig att ha sex med någon av mina vänner. Men om jag måste välja någon skulle jag säga stina. haha. för jag tror nog mest att vi skulle garva åt det efteråt. (DET SKULLE ALDRIG HÄNDA)
Vad är det pinsammaste som hänt dig under sex?
Filips mamma kom in när vi hade sex en gång. det var hemskt. Men min pappa hittade även min och jossics strap-on och det var fan värre. Annars har jag väl mest varit med om att bli tillsagd att vara tyst. och typ så. för ibland låter jag så hela huset hör. och ja det är ju pinsamt.

Har du någon gång haft sex under mens?
Ja det har jag. faktiskt flera gånger. Med jossic var det inga problem för vi var så nära. Jag vet äckligt. sjukt äckligt. men det hände även för typ en vecka sedan också. Men det beror på vad det är för sex. för jag skulle inte
villa ha varken en snopp eller fingrar i mig om jag hade mens. men det finns ju annat sex liksom. heh.

Vad använder du för preventivmedel?
Kondom. annars ingenting. försökte med p-piller men jag fick bara mens hela tiden och det var ju precis tvärtemot varför  jag började använda dom.

Vem av dina vänner är du mest avudsjuk på? Varför?
Jag är inte svartsjuk av mig. Faktiskt. Men om jag måste säga så skulle jag nog inte banga på att byta hus och lyxigheter med erica. För hennes hus är fan det roligaste jag vet. så mycket att göra. så stort. pool och hela köret. hade inte bangat liksom ;)

Vem av dina kompisar skulle du vilja byta plats med i en månad? Varför?
GUD JAG HAR INGEN ANING. Det finns liksom olika grejer jag skulle göra om jag var olika personer. Jag måste vara tråkig och säga att jag faktiskt inte vet.
Har du glömt mig?
Nej erica det har jag inte älskling.
Skulle du säga att du är mer into tjejer eller killar?
Jag skulle nog säga att jag svarade på den frågan förut. men haha. jag måste nog vara lite fin och säga: "det handlar inte om könet det handlar om personen".

Vara 10 cm längre eller 10 cm kortare?
Definitivt 10 cm längre. annars hade jag typ varit dvärg.. jag är nämligen bara 165 cm.

Vad är bäst med mig?
Ja matilda. Vad som är bäst med dig är att du har sån jävla humor. och att jag kan prata med allt om dig. fastän du är en jävla bitch ibland så älskar jag dig ändå hehehehehhehe.

Vad är snyggast med mig? hhehehe
Dina ben matilda! det vet du att jag tycker.

När insåg du att vi var meant to be?
När jag såg dig för första gången. Och våra händer sakta men säkert smekte varandra. när vi två blev en och just i den stunden visste jag att vi skulle vara kära för resten av våra liv matilda.

Vad ångrar du mest i ditt liv?
Jag måste nog säga att jag inte lämnade jossic när jag skulle ha gjort det. För som ni kanske läsare märkte har jag aldrig mått så dåligt. 7 månader av absolut ingenting än bara skit. det är fan inte positivt. hah.

Vem har sårat dig mest?
Hahaha. matilda alltså. JOSSIC.

Sex med hej grabbar eller musen?
MUSEN UTAN TVEKAN. Alltså okej han är inte vacker. Men hej grabbar skulle fan inte ens nå upp till mina bröst liksom. dessutom ser han ut som en hob..

Ett långt kärleksfullt förhållande UTAN sex eller grymt singelsex?
Ett långt kärlekfullt förhållande utan sex självklart. visst jag älskar sex. men som mina kära vänner kanske vet är att jag är galen i kärlek.

Skulle du helst prutta jätte högt under sex inför någon du gillar eller glömma att spola när den personen kommer in på toaletten efter?
PRUTTA absolut. alltså förstå liksom känslan av att inse att det liggen en fet jävla korv i toan. men man kan inte ens garva åt det eftersom man kan ju inte bara säga "ursäkta jag lämnade en fet bajskorv i din toa". inte sådär kanske det man vill säga till någon man tycker om.
Vem är musen och vad hände mellan er? detaljer!
Musen är en kille jag träffade på krogen. Han fick namnet musen på grunda av hans musiga utseende. Ja kära vänner han var inte vacker. Men full som jag var kunde jag självklart inte se att den personen jag hade inbillat mig var en riktigt skönthet i mina fylleögon såg ut som en jävla mus. Kvällen slutade med sex på toaletten på en äcklig krog och fet ångest dagen efter när jag insåg att okej.. tommy som personen hette kunde man inte längre kalla tommy. Han blev från den dagen känd som MUSEN.
Vem känner du som har störst bröst?
HAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAH
Har du haft sex med någon du ångrar?
Bortsätt från musen... Ja det har jag. faktiskt.
skulle du helst ha en blond jätte hårig mutta för resten av ditt liv (får inte raka!!!) eller skulle du vilja ha en vårta på näsan resten av ditt liv? (skitstor och försvinner aldrig!)
Den håriga muttan tror jag. jag får väl aldrig mer ha sex liksom..

När hade du ditt värsta sex, berätta hur det gick till!
Om det är det värsta sexet som om det var dåligt eller bra? haha. nej men det mest hemska sexet var i alla fall med musen, jag hade blåmärken över hela ryggen dagen efter. det gick nämligen till så att vi fick för oss att ha sex på toaletten. Och istället för att han satt sig på stolen la jag mig ner och ja min rygg var inte så glad efter den hade pressats mot en stor hård toalett efteråt. nej inte okej helt enkelt.

Hur smakar mutta/snopp? vad är godast?
haha. Hur det smakar. hur fan ska man förklara. Alltså ursäkta men nu kommer det bli lite äckligt här. Mutta smakar inte gott men det funkar. typ som att slicka på något surt. Och ja. snopp. Det smakar ju ungefär som en jävla massa svett. Och typ som att få en stor jävla korv nerkörd i halsen. Jag vet inte vad som är godast. För inget är väl egentligen gott. Men jag måste nog faktiskt säga mutta. För killar har en förmåga att trycka in den lite väl långt.
Vad är det dummaste du gjort i ditt liv?
Ljugit för mina vänner om en massa saker. DUMT FELICIA DUMT. men även saker som att såra personer jag bryr mig mycket om. Bland annat olle. och lämnat vänner för kärlek. Det är också inte alls okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela