överraskning

Publicerad 2011-01-17 11:51:55 i Bilder,

Hej grabbar!
I lördags hände det som tror mig gjort mig gladast på väldigt länge. På morgonen pratade jag med kim i telefon och han sa att han inte skulle komma till mig på lördagen. Jag blev själklart väldigt ledsen. Planen på kvällen var sen att gå ut med matilda, my och kajsa. Vi satt på hellströms. jag var ledsen över att kim inte kom men försökte att ha kul ändå. efter några öl och att klockan slagit lite över 11 hör jag mina kära vänner säga: "titta vem vi har hittat". och där stod han. kim framför mina ögon. min chock som kom då var nog den största chocken i hela mitt liv. men gud så glad jag blev. nu ligger vi i min säng och ska väl snart börja röra oss upp. vi hörs senare. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela