Kim är bäst

Publicerad 2011-01-06 00:30:15 i Bilder,

maha.. nej gud vad torr jag är. eller som felicia brukar säga med skånsk dialek: 'toorrr'. ja om ni hör det så låter det väldigt mycket roligare.
jag tycker det är väldigt kul att Felicia och hennes vänner nästan alltid säger på sina videobloggar:
- och idag har jag detta på mig.
man bara: JAHA? okej, vad intressant. haha.
nej men ja ni är söta ni.
Idag har vi varit på bio och vi skulle egentligen ut, men jag sabbade allt pga min jävla plånbok.
men det blir en fin och mys filmkväll istället.

Jag är världens sämsta på att skriva blogg, men Felicia är väldigt söt UTAN lugg :)

puss på oss!
vi är mycket bättre än er




och ja, jag måste vara ego! för jag vet att du tycker om det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela