happy brithday to you

Publicerad 2011-01-22 11:04:30 i Bilder,

hej grabbar!
igår spenderade jag kvällen hos matilda. vi mös, skrattade och kollade på film. en otroligt bra kväll må jag säga. men idag är det inte vilken dag som helst utan kims födelsedag. Och inte nog med det. om en timme och en kvart befinner vi oss båda på centralen i stockholm. åh. han stannar visserligen bara i två timmar men inte hänga läpp för det. jag ska i alla fall få ge honom en födelsedags kyss. mohaha. efter det ska jag hem och plugga. och sen blir det kanske hem till matilda igen. eller bara vara hemma. men vi hörs senare.
grattis älskling på 21 års dagen! Jag älskar dig!

Kommentarer

Postat av: matri

Publicerad 2011-01-22 12:43:02

s-s-s-s-s-s-ssöööööööta!

Postat av: kim

Publicerad 2011-01-24 00:40:44

tack<3 jag fick en fin dag:) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela