to fly.

Publicerad 2011-04-29 20:11:17 i vardag,

Hej.Jag flög idag. Högt över taken och såg ner på alla människor. Det var vackert. Ni behöver inte tro mig men det var vad som skedde. Molnen passerade och en gång flög jag tillochmed förbi ett flygplan:P passagerarna såg lagom chockade ut kan jag säga. Men det är klart, hur ofta ser man en mörkhårig flicka sväva förbi utanför flygplansfönster. Jag vinkade lite glatt och sen flög jag vidare. Jag kände mig så fri. Hur gick det till då kan man fråga sig? Jag steg upp på morgonen i min slitna marinblå pyjamas och åt min havre och sen gick jag ut på balkongen för att se på stjärona (som inte var där för det var ju på dagen) och så bara lyfte jag. Och jag flög. Och flög. Och jag kommer aldrig glömma de här. Kanske var det havren, eller så var det jag. Det får vi aldrig veta. Men. Jag flög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela