sweet love of mine

Publicerad 2011-04-06 18:28:29 i Bilder,

hej kära läsare om ni nu existerar!
jag vet inte bloggen kanske just nu bara är väldigt tråkig. men aah. min kamera är typ trasig och jag är bara väldigt bara tråkig och mest sådär nykär och jobbig antar jag. aja. att återgå till något intressantare. Igår var det utgång som gällde. jag och erica fixades oss och förade tillsammans för att senare gå på bellas skiva. det var trevligt även fast kvällen kanske inte slutade så himla bra. haha. men men. bakisdag hemma hos erica och nu är jag äntligen hemma. så jävla skönt. är helt jävla slut. imrogon blir det upp klockan 7 och iväg till skolan för att senare träna och efter det sätta mig ner och pluugggaaa. aja. ikväll blir det nog ett bad och sen förhoppningvis ett långt telefonsamtal med kim. puss på er.
funtar på något sånt här efter sommaren också. kanske kanske. eller bara en svala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela