just the way you are

Publicerad 2011-04-25 16:48:34 i Bilder,

Jag gav dig allt jag hade. allt jag kunde ge. jag gav dig hela mig och jag gav all min kärlek till bara dig.
att släppa in någon i mitt hjärta efter att ha varit med om så mycket skit har varit svårt. att jag föll så fort. det trodde jag aldrig att jag skulle göra. att när dina läppar mötte mina skulle allting kännas så jävla rätt. typ liksom som att så skulle det vara. allt har gått upp och ner. och jag antar väl att man lär sigi av sina misstag. du har gjort dina. jag har gjort mina. allt jag önskar just nu var att du var här. höll om mig, torkade bort mina tårar och viskade att du älskar mig precis som du brukade göra. det är upp till dig nu.
men såhär kär. trodde jag aldrig att jag skulle bli igen.
du vet vad jag önskar. du vet vad jag vill.
jag är rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela