feels like I'm losing you

Publicerad 2011-04-14 11:02:54 i Bilder,

ligger i sängen och tycker synd om mig själv.
ja jag är fortfarande sjuk men på bättringsvägen. har nog faktiskt ingen feber längre men kan verkligen inte andas alls. jag vet inte dom senaste dagarna har jag verkligen inte alls mått bra varken fysiskt eller psykiskt. vet inte vad det är med mig. men jag antar allt handlar om att jag inte klarar av att vara ifrån dig. men men imorgon får jag vara hos dig. idag ska jag inte göra någonting. bara ligga i sängen och ta det lungt. men ska försöka ta mig hem till my och hämta lite grejer och sen kanske ta en promenad i stureby för att få lite frisk luft och rensa tankarna. jag ska i alla fall fortsätta kolla på big brother nu. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela