everytime I see youre eyes they make mine shine

Publicerad 2011-04-06 18:40:59 i Bilder,

Jag lovade kim att skriva ett inlägg om honom. så ja här kommer det.
det var längesedan jag för första gången träffade kim. vi räknade ut att det ungefär precis är två år sedan vi sågs första gången. vi började ta upp kontakten i december och ja. jag föll pladask. jag vet inte ens om jag någonsin har kännt något så snabbt för någon förut. jag bestämde mig för att ta mig ner till malmö och ja. det tåg inte många timmar innan dina läppar nuddade mina. jag vet inte hur jag älskade dig så fort men det var någonting i mig som bara gjorde allt så jävla enkelt. tiden har gått och vi har gått igenom både ris och ros om man säger så. men när jag ser på dig idag så känner jag bara att all den energi jag lagt ner på oss fått mig att inse att du är värd allt detta och så mycket mer. hur mycket en person verkligen kan betyda och hur mycket man kan bry sig om en person som jag bryr mig om dig det är helt sjukt. och förhoppningsvis hittar jag snart ett jobb. och en lägenhet. där vill jag att vi bor och där vill jag börja ett liv. jag älskar dig mer än du någonsin kan ana. jag kommer aldrig göra dig illa. för du är ta mig fan den finaste människan jag har träffat. mitt hjärta.
din felicia.

Kommentarer

Postat av: Kim

Publicerad 2011-04-06 23:13:24

jag älskar dig så mycket mitt fina hjärta<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela