det gäller att tänka på vad man har istället för vad man inte har

Publicerad 2011-04-13 23:22:15 i Bilder,

godkväll!
eller natt eller något. ligger i sängen och försöker sova men kan inte alls. vet inte tänker väl på för mycket vad som skulle hända. jag vill inte ens tänka på vad som skulle hända. ursch. nej men i alla fall. kollar lite på big brother och tänker på kim. tänker på hur mycket jag vill att han är här hos mig just nu. men ah. 60 min ifrån är en ganska lång bit. men på fredag får jag ligga där i din famn och känna mig sådär trygg som jag alltid gör. jag vet att jag kan vara dum ibland även du. men shit vad jag älskar dig. förövrigt vill jag bara passa på att tacka mina underbara vänner som jämt finns där för mig no matter what liksom. jag ska verkligen försöka sov nu och hoppas på att kim ringer mig så fort som möjligt. imorogn skriver jag mer. är fortfarande sjuk så. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela