the lesbian word

Publicerad 2010-09-07 08:55:09 i Bilder,

God morgon på er.
jag vaknade i förskräckelse då jag hör i andra änden av telefonen som precis hade väckt mig att vi började 9.40 istället för 11.50. Jag flög ur panik upp ur sängen och ja, hann fixa mig på sisådär 40 min. duscha, sminka mig, fixa håret och klä på mig. är ganska imponerad över mig själv. och jag ska inte bege mig ut genom dörren förens om 10 min. wii. bra jobbat felicia. jag borde egentligen vara väldigt trött eftersom jag spenderade i princip hela natten med att kolla på the l word. men känner mig faktiskt ganska pigg. för er som har missat serien TVINGAR jag er att kolla. det är i särklass den bästa serien som någonsin har skapats. puss vi hörs sen ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela