stuck in the middle

Publicerad 2010-09-17 09:20:51 i Bilder,

God morgon grabbar.
fredag idag. och jag är inte i skolan. såklart. har blivit till en vana nu att skolka eftersom jag helt enkelt inte orkar gå. men från och med nästa vecka blir det skärpning. och jag ska gå när jag ska gå. för såhär får du inte hålla på felicia. Igår var jag ju hemma eftersom min extrema bakfylla tröck mig bara längre och längre ner i sängen. senare masade jag mig i alla fall upp ur sängen för att åka hem till jossic. vi mös, skojbrottades åkte och köpte gott och sen satt jag, jossic, josse och tjulle på silent hill och skrämde upp varandra. natten spenderade jag och jossic i deras extremt trånga soffa. jag ska alldeles strax hoppa in i duschen eftersom jag hade tänkt att gå på sista lektionen idag. sång. sen får vi se, är hur opepp som helst på utgång. men fanny ska ut så kanske hänkar på henne. om inte med vonka. see yah. skriver lite senare, dagens kommer då. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela