I like to make myself bleed.

Publicerad 2010-09-21 15:15:37 i Bilder,

hej grabbar.
är väldigt depp idag. väldigt. känner liksom inte att det finns någon mening med någonting längre. jag bara går och går men kommer aldrig fram. var i skolan idag. i typ en kvart. sen gick jag. igår var jag inte i skolan alls. inte i fredags, inte torsdags och ja så kan jag ju hålla på. men jag får ångest så fort jag går dit. jag får ångest när jag är hemma. jag för ångest vart jag än går. så länge jag inte är med dig, undrar om det är därför jag är så besatt. jag vill bort från ångesten. för den sitter där som en klump i magen varje dag. men så fort jag ser dig. släpper den. det är nog därför jag tycker om att bråka också. haha. just för att då har jag något annat att tänka på. för känslan att förlora dig men samtidigt ha dig kvar är en känsla som jag vant mig vid. det känns hemma. sjukt egentligen, när allt egentligen bara borde vara bra. lite tankar sådär. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela