hösten 2010

Publicerad 2010-09-21 20:07:53 i Bilder,

mode. något stort inom mig. wii. i höst kommer i alla fall jag klä mig i färgerna, blått, svart, mörkgrönt och rött. riktiga höstfärger och någon jag känner kommer fungera denna höst. stora second hand jackor med halsdukar som tänker hela ansiktet, enkla svarta basplagg. stora stickade tröjor och lite rutigt på det. ett par kängor vill jag också ha. något som jag också ska försöka hänka på är västen. och där också försöka att använda den som ett utomhusplagg. vad säger ni om det? vavavava.
1. skor svarta. monki
2. mössa. weekday
3. stickad tröja. weekday
4. skjorta. weekday
5. örhängen. modekungen.se
6. väst. weekday (MÅSTE INHANDLAS VID LÖN)
7. skor. modekungen.se
8. halsduk. weekday
9 jacka. weekday

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2010-09-21 20:23:52

Skorna är så fina! ÅH om man hade pengar.

Postat av: Kajsa

Publicerad 2010-09-21 20:23:53

Skorna är så fina! ÅH om man hade pengar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela