det kunde inte bli värre

Publicerad 2010-09-05 20:18:33 i Bilder,

hej alla coola.
jag har feber. den går upp och ner och snart går jag ner. en toppenhelg verkligen. nej! för det första, jag var ett dumhuvud mot en av mina bästa vänner som vanligt klantiga klantiga felicia. för det andra, en jävel ljög om att jag jag hade strulat med den personen, fastän det var falskt. för det tredje en annan person visade sig vara ännu äckligare och svinigare än vad hon redan var. Jag trodde bättre om dig. för det fjärde detta resulterade i kaos på annat håll. för det femte, en person blev påkörd av våran tunnelbana och jag fick ta dyr taxi hem. för det sjätte jag gjorde av med 700 kr på krogen i fredags. för det sjunde jag har jobbat hela helgen och ja för det åttonde: JAG ÄR SJUK!!!!! en jävla helveteshelg helt enkelt. tack för det mina vänner. PUSS
tack för mig.

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2010-09-05 21:32:04

jag hade kult i fredags i alla fall! heh. puss och krya på dig min vän

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela