some people

Publicerad 2010-10-27 16:30:26 i Bilder,

God eftermiddag alla kära och nära.
ligger i min säng och gör inte ett jävla skit. tack för inlägget nedan, det värmde. jag ska idag inte göra mycket. kanske plugga en stund men senare klockan 8 bege mig hem till my för att fixa mig litegranna och sen blir det utgång med en massa härliga människor. baba är vad som väntar oss. kommer bli awsooooome. längtar som fasiken. imorgon ska jag vara hemma hela dagen och plugga. måste måste måste felicia! sista året nu och jag ska i alla fall försöka gå ut med g i alla ämnen. med tanke på att jaag inte har någon närvaro liksom.. men nu ska jag chilla vidare. pus pus.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-27 19:54:58

du är så söt. va inte ledsen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela