mitt liv, min mening, mitt allt.

Publicerad 2010-10-03 15:43:48 i Bilder,

God eftermiddag.
älskling och tjulle gick precis utifrån min dörr. ja dom sällskapade med i den svarta tomma lägenheten inatt, och helle. efter att ha varit ensam hemma en hel helg. supit som fan, myst med världens finast tjej, haft sex och ätit en jävla massa mat är man faktiskt helt slut. just nu ligger jag i min säng och dör av saknad. mitt hjärta. bajs att det ska vara som det är med mina föräldrar. men förhoppningsvis ser jag dig imorgon. åhh. det pirrar så. jag ska nog ta och lägga mig och kolla på idol och sen kommer mina föräldrar hem. blir nog lite mat och sen ska jag försökta ta igen all missad sömn. IMORGON SKA JAG GÅ TILL SKOLAN!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela