lite stuff

Publicerad 2010-10-28 16:54:33 i Bilder,

Nämn något som gjorde dig glad igår: att få träffa min kärlek.
Vad gjorde du kl 08 imorse: haha. då sov jag!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Jag kollade greys anatomy och grät
Det sista du sa högt: hej till min kära bror
Vad har du druckit idag: vatten, mjölk och en jävla massa läsk.
Vad var det senaste du åt: En toast
Vad var det senaste du köpte: Igår inhandlade jag mig en fin väska med fransar.
Vad är det för färg på din ytterdörr: typ röd brun..
Vad är det för väder hos dig nu: mysigt höstväder
Godaste glassmaken: cookie dough
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jajamensan!

Sover du tungt: nja. är ganska lättväckt
Drömmer du mardrömmar: Typ ganska sällan.
Favoritklädsel: Klänning!!!!!!!!
Favoritlåt just nu: Helt klart: Genom eld - Oskar linnros och: Fembot - Robyn
Vad ser du om du tittar till höger: En byrå med en jävla massa grejer på
Vad gör dig glad just nu: J gör mig glad. men inte nu.
Vad ska du göra härnäst: Försöka övetala dig att sova här inatt.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Deppig, ledsen och bakis.

Favoritgodis: Äter inte gooodis..
Kläder just nu: Sptumpbyxor och ny sammetsklänning.
Spelar du något instrument: piano och gitarr
Morgon eller nattmänniska: Natt!!!!!
Vad är viktigast för dig: Josefin och mina vänner
Är du kittlig: Ibland och ibland inte. under fötterna, ALLTID!
Snarkar du: Jag hade tydligen snarkat inatt så..
Stjärntecken: Jungfruuuuuu
Äckligaste insekten: SPINDLAR!!!!!!!
Längtar du mest efter just nu: jossic

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela