forget, I'm not sure I could

Publicerad 2010-10-19 19:32:12 i Bilder,

Hej.
ja ska detta bli en deppblogg eller peppeblogg. inte vet jag?
är mestadels av tiden nu bara deppig. faktiskt. tråkigt väder, tråkiga händelser och tråkiga tankar. när jag gick hem från bellas mammas lägenhet iklädd världens fetaste jacka och det regnade funderade jag över om någonting nånsin kommer att bli bra igen. antagligen ja. någon gång i framtiden. just nu trivs jag, hemma med mina vänner. med allt i princip. men du saknas ja. faktiskt allting är bra utom du. det enda riktigt stora problemet. jag bara önskar att det kunde vara som när vi först träffades. för då tror jag att vi skulle vara lyckliga. i våra liv. det är väl bara att gå och hoppas antar jag. men är inte riktigt säker på att det hjälper.
they say time heals everything, but I keep waiting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela