flume

Publicerad 2010-11-20 14:12:44 i Bilder,

okej.
kvällen slutade inte som planerat. myskväll nej. utekväll ja. jag tycker att krogen är överskattat. verkligen. har börjat inse det nu. det är dyrt. och varför ska man egentligen vara full för? haha. aja. men det var kul igår. jag och erica mötte upp kajsa, tobbe, liun och liuns vän david på dovas och satt och drack öl. vi träffade världens roligaste bög och hade jättetrevligt. sen drog vi vidare. till blå. haha. men det var överlag en asbra kväll och jag blev ganska packad. jag ska idag snart börja göra mig iordning för att ta mig till jobbet och efter jobbet ska jag hem till bella med erica för myskväll. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. bästa vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela