can't stop thinking

Publicerad 2010-11-12 16:56:57 i Bilder,

Hej grabbar.
här sitter jag. i gårdagens smink och gårdagens kläder. riktigt fräsch tycker jag. skulle egentligen åkt hem till matilda men känner mig inte alls i skick för att ta mig någonstans just nu. gårdagen var fin. började med skola som vanligt dåra med rep och kuligheter. sen efter skolan åkte jag hem till olle och åt raggmunk. wiiiiiiiiiii. favvomaten! sen bar det hem en snabbis för deep talk med päronen. och efter det åkte tog jag mitt pick och pack hem till olle igen för att bli introducerad till mindecraft (okej kanske fel). något spel. natten spenderades också däääääääääääääära. ikväll ska jag nog antagligen bara vara hemma och inte göra någonting. om jag orkar ska jag försöka ta mig hem till matilda. men vi får el an se! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela