andas ut

Publicerad 2010-11-16 20:04:11 i Bilder,

hej grabbar!
klockan är 8. och jag gör ingenting. jag har jättetråkigt. jättetråkigt. jag lyssnar på musik och känner mig extremt ensam. väldigt ensam. men maskinen fyller rummet. att jag liksom bara kunde glömma hur bra dom är. helt sjukt att jag missade dom på emmaboda. förstår inte ens hur jag lyckades. jo jag ska tala om.
Några killar kommer fram till mig och my med en silvertejpsrulle.
Killarna: Får vi tejpa fast er i den där elstolpen där borta?
My och jag (aspackade): JAAAA VIIIIST!
där stod vi i två timmar. missade maskinen. lyckades fylla två flaskor med alkohol och blev ännu mer packade. förlåt maskinen. förlåt. jag hade stått längst fram. men tyvär. jag var fast tjepad vid en elstolpe. det ska aldrig hände igen..

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2010-11-16 20:16:23

Åh Maskinen var inte bra alls på emmaboda. De var aspackade och stod mest bara och sluddrade och vrålade uppe på någon högtalare. Pontus somnade stående i publiken och jag fick gå och lägga honom. Ingen bra kväll hahaha. Förhoppningsvis kan du se dem någon gång när de är nyktrare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela