alltså shit!!!!! :D

Publicerad 2010-11-13 13:09:55 i Bilder,

Hej grabbar.
kvällen slutade inte som planerat. somnade i sängen och telefonen ringde. kom och träffa mig hörde jag någon säga. ungefär 20 samtal och helt plötsligt var jag uppe ur sängen. aja. somnade vid tre och ja idag har aja städat hela mitt rum redan. idag vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra. och wii vad underbart skönt det är. och alltså shit. jag har typ aldrig varit såhär glad i hela mitt liv. som att allting bara vände liksom. underbar vänner och en underbara familj. jag vill bara skrika av lycka och pussa på alla jag känner! imorgon ska jag i alla fall fika med bästa vännen rasmus. vi hörs senare!!!! pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela