till dig.

Publicerad 2010-05-30 15:49:13 i Bilder,

just nu, vid detta tillfälle kommer jag att skita i allt folk har sagt. för bara några sekunder. för jag, jag är jag och det kommer aldrig någon få ta ifrån mig. det finns en tjej. en tjej jag skulle göra vad som helst för. vad som helst. en tjej som jag älskar över allt på denna jord trots allt skit vi varit med om. jag vill leva med henne. jag vill ha en framtid med henne och så är det bara. hur det nu än blir. så kommer du alltid att finnas i mitt hjärta. jag kommer alltid att vara kär i dig, jag kommer alltid att älska dig. hur illa du än behandlar mig, kommer du alltid vara mitt hjärta. jag älskar dig josefin carlsson. så är det bara.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-05-30 19:04:26

jag förstår dig, verkligen. du kommer också inse att du är värd mycket bättre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela