hjälp grabbar

Publicerad 2010-05-30 15:43:07 i Bilder,

Hejhej.
jag kan inte plugga. bokstavligt talat kan inte plugga. jag får ingenting gjort och nu har jag pluggat så otroligt mycket att jag faktiskt är imponerad över mig själv. 5 uppsatser sen i torsdags har jag lyckats få ihop. Och nu är jag inne på min sjätte. shit. jag tror nog inte ens att jag har pluggat såhär mycket sedan jag började gymnasiet. nog om mitt plugg. jag har nämligen hör och häpna köpt en långklänning. jag vet, ni tänker säkert såhär: det kommer inte funka. men tro mig det vet jag redan. därför tänker jag trotsa naturens lagar och imorgon förhoppningsvis gå iklädd långklänning. hur fult det nu än må vara så ska jag. för det är så jävla snyggt. puss på er.

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2010-05-30 15:53:08

Långklänning är grymt! Jag tror stenhårt på att det kommer funka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela