what's in it for me

Publicerad 2010-03-06 09:39:56 i Bilder,

god morgon.
jag ni ser rätt. jag är uppe. men bara för att jag om ett par timmar ska vara inne i slussen för släktträff med mina kusiner. igår var kul som satan. Dagen börja extremt dåligt men dåligheter och jobb. men efter jobbet hade jag fått tusen sms av esther, och kom på JUSTE DET ÄR TEATERTRÄFF. så jag springer iväg svettig och extremt ofräsch hem till esther. men fy fan vad kul det var. alla blev aspackade och vi körde en jävla massa roliga lekar och dansade. en fin kväll helt enkelt. men nu ska jag käka lite frulle. förhoppningsvis kommer det lite bilder imorogn. kommer inte vara vid datan någe mer idag tror jag. ska hem till erica senare så! puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela