tråk

Publicerad 2010-03-21 11:02:35 i Bilder,

är du oskuld? neee
har du hånglat med någon 2010? självklart.
har du kramat någon 2010? haha. ja.
har du hatat någon 2010? Ja, flera till och med.
har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? yes.
har du haft sex 2010? Yes sir.

kan du vissla? Jajamensan!
äger du en mascara? JA!
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? Nej det gör jag ej.
är du emo? Ja.
är du brat? Nej.
gillar du vältränade killar? Nej!
gillar du nörd-killar som pluggar? Ja.
gillar du tjejer? ja. eller en tjej.
är du bisexuell? yes sir.
har du nångång tyckt om någon i din ålder? ja, hehe.
är du brunett? yeah.
är du blond? egentligen.
är du glad? Inte så mycket längre.

HELT SERIÖST.
vad har du på dig för underkläder? just nu, orange bh och leopard trosor.
hur gammal har ditt äldsta hångel varit?
jag vet inte men tror två år.
när hade du sex senast? någon vecka sedan.
i så fall, var det skönt? hehehehe

SENASTE.
vad var det senaste du åt?
popcorn
vem fick du sms av senast? Erica!
vem skickade du sms till senast? Någon på mitt jobb.
vem ringde dig senast? Beeellla!
vem hånglade du med senast?
Jossic.
vem pussade du senast? Jossic.
vem kramade du senast ?
mammammammama.
vad drack du senast?
mjölk!
vad gjorde du senast? kollade på tv.

Kommentarer

Postat av: Olle

Publicerad 2010-03-21 18:27:37

hur gammal har ditt äldsta hångel varit?

jag vet inte men tror två år.



Felicia.. två år gammal. Det är INTE nice.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-24 00:51:46

tänkte precis på samma sak^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela