jag älskar dig, mitt liv, min mening, mitt allt.

Publicerad 2010-03-17 07:58:25 i Bilder,

vad som än behöver göra kommer göras nu. vad som helst. det du sa till mig igår, fick mig att tappa andan. det fick mig att tänka så får du inte säga. inte alls. och därför ska jag se till att du inte säger så. men när dina läppar rörde mina byttes allting till lycka. och snabbt efter det till olycka. hur hanterar man något man inte vet vad det är? hur hanterar man kärleken när den är så svår? när allt man begär är att personen som älskar en ska vilja vara med en för all framtid. jag älskar dig och jag vill vara med dig. det är allt jag vet.
som melissa horn sjunger. jag vill ha dig nu som jag hade dig förut. förstår du då vad jag menar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela