du är allt

Publicerad 2010-03-31 08:04:40 i Bilder,

Känner mig sådär lagom konstigt. jag vet inte varför men det kanske är för att situationen är konstigt. jag tycker däremot om det och tror att vi kommer sluta lyckliga tillsammans. jag är ganska glad just nu, så länge du finns där. var så rädd när jag hörde orden "säga upp kontakten". men när jag äntligen fick se dig visste nog både du och jag att det inte skulle fungera. orden som flöt ut ur din mun var lycka för mig. "jag vill vara med dig" "jag vill ge oss en chans". jag vet att du älskar mig. som hon sjunger i vår låt, jag känner att du älskar mig. att spendera dagen med dig igår var fint. och du var sjuk. stackaren. men jag är bra på att visa min kärlek och bra på att ta hand om dig. jag hoppas bara att detta går vägen så vi kan älska som vi alltid gjort. jag älskar dig josefin carlsson och det kommer jag alltid att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela