dom hade mycket att säga. men vad var det dom sa?

Publicerad 2010-03-05 10:46:08 i Bilder,

Hejhej!
livet är skit men vet ni, det skiter i vi så länge. för jag är kär, jag har underbara vänner och just nu har jag huvudet i en skål med väldoftande nudlar. i helgen åker väldens finaste upp till dalarna. snyft. men här ska inte hängas läpp. För i helgen ska det has kul ändå. det ska umgås med vänner, festas och shoppas. Dagens planer ser väl ut så att jag först ska jobba (BAAAAAJS!!!!), sen antagligen kika förbi my och sen förhoppningsvis en liten teaterfest hemma hos esther. wiihooo. jaja. det var väl ungefär det jag skulle säga. men ja. här har ni dagen bild:
michaela vig. alltid lika snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela