PEACE AND LOVE 10

Publicerad 2010-06-27 19:29:18 i Bilder,

japp. dit ska jag. imorgon. så sjukt många människor. och jag. lilla jag. så många människor att träffa, så många man inte vill träffa. kom just ur ett skönt bad. fick lite för mycket sol idag så tror nog att allt jag fick lite solsting. men nu mår jag bättre! stina är nu på väg hit och vi ska peppa inför morgondagen. wiiiiiiiii. sen imorogn blir det upp i ottan. åka in till stan, gå på systemet, inhandla ett par skor till felicia och sen klocn 11.45 sitter jag, matilda och stina på tåget mot borlänge och var som i sommar kommer vara en av de bästa veckorna. hoppas bara inte på allt för mycket drama. men vad fan 40 000 människor och jag träffar dig. det händer ju i och för sig bara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela