nu är det slut

Publicerad 2010-06-15 14:17:46 i Bilder,

Ett år. ett år av kärlek. och nu är allting slut. allting! vet inte riktigt hur kan känner just nu. för det enda jag ser är dig igår som stod och skrek på mig. vi båda har bettet oss som två jävla idioter mot varandra. men en sak ska du veta, trots allting du har gjort mot mig och jag har gjort mot dig älskar jag dig så innerligt. Med hela mitt hjärta kommer du alltid förbli en del av mig och ett sådant vackert minne. Alla fina stunder vi hade tillsammans, alla bråk som i slutändan ledde till fina kyssar, hur vi kunde skrika, sakna och älska varandra. Men på senare tid har nog både du och jag insett att den tiden är förbi och vi helt enkelt kanske inte är menade för varandra längre. Man vet aldrig med framtiden, man vet aldrig någonting. Men en sak vet jag. Du är det bästa som någonsin har hänt mig, du är min luft och mitt syra, mitt hjärta och mina lungor, du är jag. Och utan dig finns inget mig. Jag kommer sakna dig. Sakna dig så enormt mycket. Men det jag vill är att du ska må bra, jag ska må bra. Och just nu mår vi inte bra tillsammans. Men jag kommer alltid att älska dig, tills mitt hjärta slutar slå. Josefin Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela