låt mig få följa dig ner

Publicerad 2010-06-14 15:43:06 i Bilder,

jag passar inte i långklänning. men ändå när jag gick förbi denna skönhet igår kunde jag inte låta bli. trots mitt stora eko i min plånbok. jag vet inte riktigt om jag kommer använda den, men på något sätt känner jag att långklänningar i alla former om mönster måste med hem! utan tvekan ligger dom i min påse och jag går hem med ett leende på läpparna. ja så vad ska man säga? min nya kärlek? ja något/någon måste man ju ha när man bli lämnad.

Kommentarer

Postat av: Olle

Publicerad 2010-06-14 18:12:28

En till? Haha vad sa mammsen nu då?

Postat av: felicia

Publicerad 2010-06-14 23:50:33

hon sa inte mycket mer än; Jaha.. har du köpt en ny klänning..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela