stuck in the middle

Publicerad 2010-07-11 17:44:37 i Bilder,

jag vill ju bara tillbaka. men samtidigt bara långt bort ifrån den staden. för det ger mig minnen. idag har jag jobbat. och jag är nu ledig, tills på tisdag. inget upp klockan tidigt på morgonen utan istället sova hela dagen. ikväll blire party. kul. kul. kanske ska ha något hemma hos mig annars blir det någon annan fest. dom senaste dagarna har spenderats på jobbet och oftast slutat med sovsällskap av jossic. mysigt. men nu ska jag ta och hoppa in i duschen. för så illa jag luktar, det är fan inte okej.
du kysste mig nyss det kommer bara leda till nått ont

Kommentarer

Postat av: mikas största fan

Publicerad 2010-07-11 18:09:42

mikas titlar är fan bra rubriker!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela