happy ending

Publicerad 2010-07-05 17:10:59 i Bilder,

hejsan alla.
en galen vecka har jag varit med om ska jag säga. konstant supande och jag har verkligen haft så jävla roligt. så mycket underbara artister och människor så jag vill bara åka tillbaka nu nu nu. men vad ska man göra? aja, veckan gick bra och det blev inte allt för mycket drama. sköönt. jag ska snart bege mig in till stan för att träffa my och sen senare ska jag möta upp jossic. imorgon jobbar jag. död. död. död. men men. tänkte uppdatera lite mer imorgon eller senare för just nu pallar jag inte. svetten bara rinner. men puss på er så länge.

Kommentarer

Postat av: Alex

Publicerad 2010-07-07 10:31:17

Helluuu! Vilken fin hatt, en sån letar jag efter! Var har du inköpt din?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela