världen är elak

Publicerad 2010-01-24 21:53:10 i Bilder,

ja. hej. denna helg har varit fin. den började med en mysig hemmakväll och 2012 med mitt liv. Vi hade sex och hela världen var vacker. det var som att leva i nuet och inte tänka på alla farliga miljöproblem eller svårbotliga sjukdomar. på lördagen var jag hemma hos min farmor. lycka. hon är nämligen världens bästa farmor. och senare, ja då gjordes det för mig olagliga saker. däckade väl med älsklingen i min famn runt 3. idag har jag, majki och min mening varit på natuhistoriska och kollat cosmonova samt vandrat runt bland diverse coola prylar. kom precis ur badet och ska snart krypa ner i sängen för att vänta på att älsklingen ska ringa. blir väl mer skriva av imorogn i guess. eran felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela