you spin my head around

Publicerad 2010-12-22 20:23:04 i Bilder,

det pirrar i magen.
god kväll. klockan är åtta och egentligen borde jag typ sova nu. ska nämligen upp sex imorgon för att jobba.
kul jäätekul. gårdagen var jättemysig. jag var hemma hos matilda hela kvällen och vi lekte med ebba och clara.
(grattis clara som fyller 2 år idag!) vi kollade på film och åt popcorn. och idag stannade jag kvar där och lekte lite till. har precis nu klätt granen och ska snart krypa ner i filmen och kolla på en film tror jag.
fick tillbaka min data idag också. eftersom den fick en virus attack. men nu är den här igen.
förövrigt så saknar jag hjärtat jättemycket och hoppas att han kommer hit till nyår <3
en liten sång till er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela