christmastime is here

Publicerad 2010-12-02 19:26:37 i Bilder,

det är som att hela mig fylls av tankarna av dig. och det pirrar till.
god eftermiddag grabbar.
idag har jag inte gjort ett jävla skit. urk. jag vill bara hitta på något men nej. just idag, då är alla upptagna. erica ska passa hennes hund, matilda är hos sin pappa, my är på middag, stina vill inte komma hit inte sara heller, olle kan inte och så vidare och så vidare. haha.
här ligger jag helt ensam och ledsen och ska snart kolla på livet är en schlager. för ja jag har inget bättre för mig.
imorgon däremot. imorgon ska jag träna. och sen ska jag ut.
med två av mina bästa vänner. erica och my. det blir awsome.
bilder tagna för någon vecka sedan. jag, lina, jonte och mickis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela