all good things

Publicerad 2010-12-16 07:52:17 i Bilder,

hej grabbar!
jag är uppe. så sjukt jävla tidigt det är.
men imorgon. då kommer jag gå upp ännu tidigare. för kvart över 8 imorgon bitti går mitt tåg till malmö och kim ♥. igår kom my hem till mig och sen gick vi på sångkonsert med en massa tjejer från klassen. sen hänkade my med hem och sov här. vi kollade på en film, garvade och pratade. mysig kväll. nu ligger hon och sover i min säng men måste väl väcka henne snart. mina planer idag ser ut så att jag först ska till skolan, sen antagligen träffa erica en snabbis och efter det blir det hem och packa för malmö. wiiiiii. har längtat så. och imorgon är det fredag.
men nu ska jag klä på mig. hare gött vi hörs ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela