heheheheheheheheheheheheheheheh

Publicerad 2010-08-25 21:38:54 i Bilder,

hej grabbar.
bloggandet. tummen ner. som vanligt. hahahahahahahaha
nej men okej. senaste tiden. kul, mysig? lite sådär halvt rolig men ändå tråkig? neee. nej men skärpning nu faktiskt. jag har hunnit haft fest. myst men en extremt fin tjej vid namn jossic. umgåts med vänner och ja sånt man gör helt enkelt. men vet ni? imorgon då börjar skolan. och vet ni? jag är inte redo. inte redo för det där skiten igen. jag vill inte. verkligen inte alls gå till skolan. funderar på att ta mitt pick och pack och dra åt fanders. för ja, som sagt skolan är inte kul. och ja, det här inlägget blev lite osammanhängande. jag skulle verkligen behöva jossic här som kunde krama lite på mig. men nej hon är inne i den stora staden och har sig. tycker hon kan komma hit så att jag faktiskt också får känna mig lite älskad. sen är det en jävligt jobbig matilda som skriver på facebook hela tin. tjatar gör hon också. men hon kan också få en kram. det är okej att vara ensam, OKEJ? neeej men skärpning nu felicia. jag shoppade idag. och sen pratade jag med erica men vi kom fram till att vi inte hade så mycket att prata om. funderar på att klä av mig och kolla på l word. för det är väl vad jag gör som bäst när jag är sådär ensam och ja som jag är. puss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela