hon kommer med solsken till mig

Publicerad 2010-04-19 00:16:22 i Bilder,

Kära vänner. igen bra uppdatering nu. just eftersom jag har spenderat dom senaste två dagarna i borlänge. men en snabb bilduppdatering sitter väl sådär fin nu när klockan är 12 och jag ska upp 6. hej.
en vanlig dag i skolan.
jag är galen.
vi har verkligen världens sämsta lärare. vi tar kort på lektionerna istället.
donken med brudarna dåra!!
myskväll med christian...
och myyyy!!
jag bar då snygg superman-tröja och rosa långkalsonger! älskart!
världens snyggaste.
igen hihi. (i MIN jacka)
påväg till borlänge. emelie och baby!
väl framme vare party.
party
party. flator..
k.ä.r.l.e.k.
älskling och jag träffade olle (jossics bror) och daniel och åt pizza.
vi tävlade om vem som kunde se fulast ut. jag vann nog.
sötis!

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2010-04-19 10:22:20

åh vad vacker man kan vara.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela